Post af Jocelyn Allen Caffrey den May 16, 2015 18:39:34 GMT 1
Tilegnet @samuelcaffrey
Det var en svær tid for Jocelyn, hun arbejdede hårdt og så bare til hvordan den magiske verden blev ødelagt af de forbandede dødgardister, det var forfærdeligt og ikke mindst skide hammerende irriterende at de ikke bare kunne holde sig væk, hun kunne ikke forstå hvorfor det skulle være sådan, muggler der havde magiske kræfter var lige så meget magiker som fuldblod magiker, hun kunne simpelthen ikke forstå det. Det væreste ved det hele var at hun havde fået en ugle, fra hvem viste hun ikke, der var ingen afsender på brevet. Hun havde fået det kort tid efter at Theodore havde indtaget ministeret, om at hendes Bror Samuel var kommet i Azkaban. Det gjorde virkelig ondt på Jocelyn at finde ud af at hendes bror var i azkaban, selvom de ikke havde haft kontakt i lang tid, flere år faktisk, havde hun da prøvet at finde sin bror, men det havde ikke lige frem været det nemmeste, men nu hun viste hvor han var, viste hun også at han havde brug for hendes hjælp. Hun havde samlet sine bedste venner de var hele 8 personer der gerne ville hjælpe med at få Samuel ud af azkaban. Hun viste ikke om han havde en kone, men gik ikke ud fra at hun også var azkaban hvis han havde en, selv var Jocelyn alene, det fortrak hun.
Jocelyn havde flere uger før denne dag planlagt en stor action mod Azkaban hun havde skaffe fangevogternes unifrom til dem alle 8, det hele var planlagt ned til mindste detajle, de havde fået lavet falske praktik papire på at de skulle i noget arbejds praktik i Azkaban, hvor efter nogen var blevet bedt om at holde fangevogterne væk fra hvor de skulle hen, heldigvis havde jocelyn læst i brevet hvor hendes bror sad, og det var ikke den mest bevogtede afdeling han sad i, hvilket hun var dybt taknemlig for , ellers ville det nok være umuligt for hende at redde ham. Hun var lige nu hjemme i hendes sommerhus hun ejede som ingen kendte til hun ejede, sammen med de andre der skulle hjælpe til. ” Julian og Kimmy i to sørger for at få vagterne væk fra den afdeling hvor Samuel er. ” sagde jocelyn og så på ham, ” javel” sagde de begge i kor, der gik ikke længe før der ankom to store mænd til sommerhuset, Jocelyn lukkede dem ind og de smilede ” det lykkes os at over mande en af vagterne, vi har et sæt nøgler ” sagde en mand ved navn Bruce. Jocelyn smilede stort ” godt, så håber vi bare de passer ” sagde hun og smilede. ” jeg har sørget for at få dragter til os alle sammen, det tog noget tid, de regner med der kommer 8 voksen praktikanter vi bliver garanterede fordelt forskelligt, men jeg har søgt om pladser til os alle sammen det samme sted, det kunne dog ikke lade sig gøre, men vi er nok til at klare det, hvis i andre bare sørger for at holde vagterne væk, ” sagde hun og så på dem med et bestemt blik, hun rullede et stort stykke papir ud på et bord og angav hvordan de skulle gøre de forskellige ting ” laver vi en eneste fejl så det os der ryger ind på den forkerte side af trammerne og det skal vi ikke have, Jeg har lavet de her mønter, det er ikke rigtige mønter men den vi vibere i jeres lommer når i skal komme væk, den bliver varm når jeg har fat i Samuel. ” sagde hun og de andre nikkede og tog en hver.
” jeg håber inderligt det lykkes, jeg har ikke set min bror i flere år, men de gange han har hjulpet mig på hogwarts, så skylder jeg ham den ære at hjælpe ham ud der fra ” sagde hun og så på de andre, en lille tåre trillede ned af hendes kind, hun tørrede den hurtigt væk og så på dem ” jeg er virkelig glad for at i vil hjælpe ” sagde hun stille og så på dem alle sammen. En af kvinderne kom hen til hende og lagde en arm omkring hende ” bare rolig Jocelyn, vi står sammen om det her og det skal nok lykkes. Vi holder os til planen ” sagde hun og krammede hende ind til sig, Jocelyn krammede hende og nikkede.
Da klokken endelig blev 16 om eftermiddag, var de alle klar til at tage afsted, Jocelyn havde nøglerne de havde skaffet i lommen på fangevogter dragten. De fløj afsted fra sommerhuset mod azkaban, da de endelig nået der ud inden der skulle være vagtskifte. Jocelyn gemt sin og kosten til Samuel og sammen med de andres koste uden for azkaban. De gik ind lige som alle andre og meldte sig i ankomsten ,de alle samme viste deres praktik papire, inden de blev sendt ud til deres afdelinger. Jocelyn var mega nervøs men skjulte det godt, da hende og julian og kimmy og bruce blev sendt til den afdeling hvor Samuel sad, hilste jocelyn på vagten og de sad og snakkede lidt mens de andre skabte kaos i den anden ende af azkaban, sådan at den faste vagt fra den afdeling hvor samuel sad overlod tjansen til Jocelyn. Jocelyn skulle arbejde hurtigti nu julian og kimmy og Bruce sørgede for at holde vagt sådan at Jocelyn kunne arbejde hurtigt. ” Samuel” sagde Jocelyn svagt men nok til at han ville kunne høre det hvis han var inden for række vide. Hun gik ned langs cellerne for at finde ham.